- Strona główna
- Postępowanie ID 1077551
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1077551 :
15/zgm/2025 zapytanie ofertowe na wykonanie ocieplenia ściany zgm (KP)
Wystawiający
-
UżytkownikPGKiM Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Mieszkaniowej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-13 13:16:00
-
Składania2025-03-17 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie na wykonanie usługi Ocieplenia ściany zewnętrznej frontowej oraz dwóch ścian szczytowych w budynku mieszkalnym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Por. T. Króla 8 w Sandomierzu
Szanowni Państwo,
W imieniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 27 - 600 Sandomierz NIP 864 000 25 49 informujemy o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Niniejsze zapytanie ma na celu uzyskanie efektu w postaci uzyskania informacji w celu realizacji zamawianych usług.
Uprzejmie informujemy, że w niniejszym zapytaniu na wykonanie usług wszelka komunikacja odbywa się tylko i wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny, jak niżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert.
Wszelkie informacje dotyczące postępowania znajdują się w poniższym tekście
1. Zakres zadania:
a)
Demontaż
istniejącego ocieplenia (płyta wiórowo cementowa).
b)
Demontaż
obróbek blacharskich, rynien i parapetów oraz rur spustowych.
c)
Montaż
styropianu.
d)
Zatopienie
siatki .
e)
Wykonanie
tynków silikonowych lub sylikatowych.
f)
Wykonanie
nowych obróbek blacharskich.
g)
Montaż
rynien i rur spustowych na budynku.
h)
Montaż
parapetów zaokiennych.
i)
Wymiana
pokrycia na daszkach przy wejściach do klatek schodowych.
j)
Wykonanie
docieplenia podmurówki wraz z wykonaniem tynku.
k)
Remont
schodów.
l)
Wymiana
luksferów na okna PCV przy wejściach do klatek schodowych.
2.
Nad realizacją robót Wykonawca ma
obowiązek ustanowić kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane branży
konstrukcyjnej, który będzie pełnił nadzór nad pracownikami wykonującymi
roboty, jak i przebiegiem robót w miejscu ich realizacji.
3.
W celu złożenia prawidłowej oferty
Wykonawca winien zapoznać się w terenie z obiektem, którego dotyczy przedmiot zapytania.
4.
Cena oferty ma być ceną ryczałtową i
zawierać wszystkie koszty związane z realizacja zadania.
5. Kryterium
oceny ofert – 100% cena netto.
6. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
7. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin
realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2025 r.
9. Gwarancja
– 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót.
10. Złożenie
faktury możliwe po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.
11. Termin
płatności faktury – 21 dni od daty prawidłowego dostarczenia faktury.
12. Termin
wizji lokalnej musi być wcześniej uzgodniony z niżej wskazaną osobą uprawnioną
do udzielania informacji.
13. Spółka skontaktuje się z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, jednakże zastrzega,
że złożenie oferty nie stanowi podstawy do dochodzenia zawarcia umowy.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 795 505 224 Karol Pawlica
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
