- Strona główna
- Postępowanie ID 1076854
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1076854 :
Zakup usługi hotelarskie dot. zapewnienia zakwaterowania, wyżywienia oraz sali konferencyjnej dla grupy 40 uczestników w celu przeprowadzenia spotkania zespołu zarządzającego projektem w dniach 24.03.2025 r. do dnia 25.03.2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Siebert
-
Organizacja
-
OddziałWydział Kadr i Szkolenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-12 15:14:00
-
Składania2025-03-17 10:55:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT pod wskazany przez Zamawiającego adres e-mail lub w przypadku wystawienia faktury papierowej zobowiązany jest do dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia na adres Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
7. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. Termin składania ofert do dnia 17 marca 2025 r.
9. Wykonawca oświadcza, że osoby na stanowiskach: kierownik obiektu lub manager, które wykonują usługi hotelowe w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie spotkania z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestników spotkania zespołu zarządzającego projektem, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestników spotkania pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi po stronie Wykonawcy.
11.Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji tj. choroby uczestników spotkania, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie spotkania w pierwotnie określonym terminie m.in. związanych z wystąpieniem siły wyższej), stanu zagrożenia Państwa (zarządzenia mobilizacji i użycia Sił Zbrojnych, stanu wyjątkowego, stanu wojennego). W zaistniałej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
12. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Osoby do kontaktu:
Justyna Siebert, Eliza Borak (rozliczenie zamówienia) tel. 47 77-128-46/47
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-24
11:39:49
|
Justyna Siebert |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uprzejmie
informuję,
iż
w
związku
z
koniecznością
realizacji
obowiązków
służbowych
przez
kadrę
kierowniczą
w
terminie
od
24
marca
2025
r.
do
25
marca
2025
r.
poza
terenem
województwa
wielkopolskiego
zaistniała
potrzeba
zmiany
terminu
spotkania
zespołu
zarządzającego
projektem.
Kierownictwo
jest
bezpośrednio
zaangażowane
w
Zarządzanie
projektami
współfinansowanymi
ze
środków
FEW
2021-2027
w
zakresie
przyjętych
regulacji
i
wytycznych
w
sprawie
ich
wdrażania. Ponadto Zgodnie z pkt. 6 opisu wymagań, Zamawiający przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć wyborem Wykonawcy i nie ma obowiązku podania przyczyny, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. W sytuacji zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwiło przeprowadzenie spotkania zespołu zarządzającego projektem w pierwotnie określonym terminie - postanowiono unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
