- Strona główna
- Postępowanie ID 1075007
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1075007 :
IRP.271.9.2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Szachów
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-10 11:57:00
-
Składania2025-03-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-21 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 0050.1.201.2024 Burmistrza Miasta Wałcz z dnia 10 grudnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Wałcz.
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie:
Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją
I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miejska Wałcz Plac Wolności 1 78-600 Wałcz NIP: 765-160-28-96
II. Opis przedmiotu zamówienia:
a) W branży drogowej – przy uwzględnieniu rozwiązań projektowych zawartych w projekcie technicznym „Remontu ul. 1-go Maja w Wałczu”:
1) Przebudowę skrzyżowań ulic:
- 1-go Maja z ul. Kaszubską,
- 1-go Maja z ul. Ciasną.
2) W w/w obszarze zaprojektowanie:
- Odcinka drogi pieszo-rowerowej, po stronie południowej dz. 1364 (1-go Maja), o szer. łącznej 3,50m oraz przejść pieszo-rowerowych przez ulice:
§ Kaszubską,
§ 1-go Maja,
które połączą nowy odcinek drogi pieszo-rowerowej z istniejącą w ciągu ul. Kaszubskiej.
- Odcinka drogi pieszo-rowerowej, po stronie wschodniej dz. 1356 (ul. Ciasna), o szer. łącznej 3,00m wraz ze zjazdem dla rowerów w ul. Ciasną.
- Wyniesionego przejścia pieszo-rowerowego w ciągu ul. 1-go Maja.
3) Ponadto zaprojektowanie wymiany istniejącego progu listowego typu U-16c, wykonanego z elementów prefabrykowanych, gumowych – na próg listwowy typu U-16a, z kostki betonowej, o szer. ok. 3,70m i wysokości 10cm. Próg zlokalizowany jest w ciągu ul. 1-go Maja, na wysokości pos. Nr 97.
4) Stałą organizację ruchu,
5) Inwentaryzację istniejącej zieleni,
6) Projekt wycinki kolidującej zieleni z projektowanym przedsięwzięciem,
7) Koncepcję planu zagospodarowania terenu, podlegającą uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
b) W branży elektrycznej:
1) Projekt przebudowy istniejącego oświetlenia oraz budowy nowego oświetlenia – w obrębie projektowanej przebudowy w/w skrzyżowań:
- Przebudowa polegać ma na przestawieniu kolidujących słupów oświetlenia.
- Zaprojektowanie nowego oświetlenia dotyczyć będzie doświetlenia nowo powstałych przejść pieszo-rowerowych przez ul. Kaszubską i 1-go Maja – zgodnie z wytycznymi WR-D-41-4 – „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych, Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych”.
c) W branży sanitarnej:
1) Projekt budowy 2 dodatkowych wpustów deszczowych – przed wyniesionym przejściem piesz-rowerowym – w ciągu ul. 1-go Maja,
d) We wszystkich branżach:
1) Usunięcie wszelkich kolizji, które mogą potencjalnie wystąpić podczas realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Zakres dokumentacji projektowej:
1) Mapa do celów projektowych – nie dotyczy - jest w dyspozycji Zamawiającego
2) PZT - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) – o ile będzie konieczny - 3egz.
3) PAB - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) – o ile będzie konieczny - 3egz.
4) Projekt techniczny - (branża drogowa, sanitarna, elektryczna) - 3 egz.
5)
Projekty
budowlano - wykonawcze na usunięcie wszelkich kolizji sieciowych,
których konieczność wykonania zostanie stwierdzona przez ZUD - 3 egz.
6) Projekt stałej organizacji ruchu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami - 2 egz.
7) Projekt wycinki kolidującej zieleni z projektowanym przedsięwzięciem - 2 egz.
8) Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę kolidującej zieleni - 1 egz.
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz.
10) Kosztorys inwestorski i ofertowy - 1 egz.
11) Przedmiary robót - 1 egz.
12) Uzyskanie wszelkich ekspertyz, opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania Zaświadczenia Starosty Wałeckiego o braku sprzeciwu/decyzji pozwolenia na budowę - 1 kpl.
13) Uzyskanie od Starosty Wałeckiego zaświadczenia o braku sprzeciwu/decyzji pozwolenia na budowę - 1 egz.
14) Wersja elektroniczna dokumentacji, w tym kosztorysy w formacie ath - 1 egz.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania dokumentacji projektowej: 3 miesiące od podpisania umowy. Termin w zakresie obsługi okresu gwarancyjnego: od daty podpisania protokołu odbioru robót do 36 miesięcy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz doświadczenie w zakresie projektowania obiektów w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej bez ograniczeń.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2. W formularzu ofertowym należy podać cenę ryczałtową brutto.
3. Wartość umowy musi uwzględniać wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym koszt uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń.
VI. FAKTUROWANIE: Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia jednej faktury po odbiorze końcowym dokumentacji.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena – 100%
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać do dnia 21 marca 2025 r. do godziny 12:00.
2. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Wymagane dokumenty: a) Formularz oferty – Załącznik nr 1, b) Wykaz osób – Załącznik nr 2, c) Oświadczenie sankcyjne – Załącznik nr 3, d) Oświadczenie o VAT – Załącznik nr 4.
IX. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: Wszelkie pytania i korespondencja odbywają się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
X. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY: Zamawiający przekazuje projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
XI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.
3. Oferty należy sporządzić w języku polskim.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
5. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XII. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz oferty – Załącznik nr 1
2. Wykaz osób – Załącznik nr 2
3. Projekt umowy – Załącznik nr 3
4. Oświadczenie sankcyjne – Załącznik nr 4
5. Oświadczenie o VAT – Załącznik nr 5
6. Dokumentacja postępowania
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-21
13:07:27
|
Andrzej Szachów |
INFORMACJA
O
ZŁOŻONYCH
OFERTACH Dotyczy: postępowania na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: „Przebudowa skrzyżowania ul. 1 Maja z ul. Kaszubską i Ciasną w Wałczu - działki nr: 1364, 1356, 1387, 1243, 1107 - zgodnie z załączoną koncepcją” Nr sprawy: IRP.271.9.2025 Zamawiający – Gmina Miejska Wałcz, informuje, że w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 21 marca 2025 r. do godziny 12:00, wpłynęły następujące oferty: Lp. Nazwa wykonawcy Cena ofertowa brutto 1. Drogi projektowanie i nadzór mgr inż. Piotr Bręk 35 000,00 zł 2. „Pro-Trans” Consulting 70 110,00 zł Zamawiający przystępuje do dalszego etapu postępowania – oceny ofert. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
