- Strona główna
- Postępowanie ID 1070381
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070381 :
ADM.3811.8.2025 Wydruk ścianki i roll-upa promocyjnego
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Siemiankowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-28 11:51:00
-
Składania2025-03-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-04 12:05:00
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców
1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa ścianki promocyjnej, pokrycia na ściankę i roll-upu zgodnie z wytycznymi poniżej:
A) Wykonanie i dostarczenia dwustronnej ścianki
promocyjnej:
1) wymiary 250 X230 mm
2) stelaż lekki albuminowy
3) nadruk dwustronny – projekt przekazany przez Zamawiającego
4) torba do spakowania
5) termin wykonania i dostarczenia – 5 dni od daty dostarczenia projektu
B) Wydruk pokrycia na ściankę:
1) wymiar: 300x250
2) typ wydruku: dwustronny
3) typ stelażu na który będzie naciągnięte pokrycie: adFrame Smart 300x250
4) termin wykonania i dostarczenia – 5 dni od daty dostarczenia projektu
C) Wykonanie i dostarczenia roll-up:
1)
typ: premium
2) wymiary: 100X200
3)
torba do spakowania
4)
termin wykonania i dostarczenia – 5 dni od daty
dostarczenia projektu
2. Zamawiający wymaga podania całkowitej ceny, zawierającej wszelkie koszty, w tym wydruk i dostawę.
3. Zamawiający wymaga dostawy na adres WBP-KK ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń.
4. Termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Zamawiający przewiduje możliwość negocjowania ceny z wybranym Wykonawcą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
