Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 00:30:27
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1069453
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1069453 : G.6845.17.2025.O.GK Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Joanna Dubiel
    • Organizacja
      Gmina Miasto Krosno
    • Oddział
      Wydział Geodezji Kartografii i Godpodarki Nieruchomościami
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-02-27 08:59:00
    • Składania
      2025-03-11 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-11 09:15:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

     

    G.6845.17.2025.O.GK                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Krosno, 2025-02-26

     

    Ogłoszenie

    Dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

     

    GMINA MIASTO KROSNO

    38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A

    NIP 6840013798; REGON 000526989 , tel. 13 47 43 117, fax. 13 47 43 561

    ogłasza

    że zamierza udzielić zamówienia na

     

    Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.

     

    Opis przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    KOD: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego.

     

    1.       Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu:

    a) 5-letniej  okresowej  kontroli  polegającej  na  sprawdzeniu  stanu  technicznego i  przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

    b) okresowych kontroli instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach.

    c) okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

    Usługa  zostanie wykonana dla:

    ·            budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2A o numerze ewidencyjnym 3906 posadowiony na działce nr 3088/4 o pow. 0,0124 ha, łączna powierzchnia użytkowa  budynku 77,12 m2.

    L.p.

    Pawilon

    Powierzchnia użytkowa

    1.

    Bieszczadzka 2A/1

    14,52 m2

    2.

    Bieszczadzka 2A/2

    14,97 m2

    3.

    Bieszczadzka 2A/3

    19,45 m2

    4.

    Bieszczadzka 2A/4

    13,51 m2

    5.

    Bieszczadzka 2A/5

    14,67 m2

     

    ·          budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2B o numerze ewidencyjnym  3905 posadowiony na działce nr 3201 o pow. 0,0148 ha,  łączna powierzchnia użytkowa  budynku 92,48 m2.

    L.p.

    Pawilon

    Powierzchnia użytkowa

    1.

    Bieszczadzka 2B/1

    22,25 m2

    2.

    Bieszczadzka 2B/2

    16,96 m2

    3.

    Bieszczadzka 2B/3

    27,69 m2

    4.

    Bieszczadzka 2B/4

    25,58 m2

     

    ·         budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2D o numerze ewidencyjnym 3903 posadowiony na działce nr 3199 o pow. 0,0081 ha,  łączna powierzchnia użytkowa  budynku 51,27 m2.

    L.p.

    Pawilon

    Powierzchnia użytkowa

    1.

    Bieszczadzka 2D/1

    25,31 m2

    2.

    Bieszczadzka 2D/2

    25,96 m2

     

    2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025r. (jest to ostateczny termin dostarczenia dokumentacji z wykonanych z przeglądów oraz wystawienia faktury za wykonaną usługę).

    3. Warunki płatności: przelew bankowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT lub rachunku
    (w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim dostarczeniu protokołów
    z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne uprawnienia wykonawcy
    i podwykonawców.

    4. Inne istotne warunki zamówienia:

    a)      w celu dokonania oględzin budynków mających na celu zapoznanie z zakresem prac niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z osobami dysponującymi kluczami do wszystkich pomieszczeń.

    b) w ofercie należy podać łączną cenę za wykonanie każdego rodzaju przeglądu, które są wymienione
    w pkt 1 lit. od a) do b).

    c) do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym aktualne i odpowiednie do tego uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia).

    d) wykonawca zobowiązany zostanie umową do dostarczenia protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz
    z dokumentami potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia wykonawcy i podwykonawców.

    5. Sposób przygotowania oferty:

    a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” (załącznik  nr 2).

    b) ofertę (załącznik  nr 2) wraz z oświadczeniem (załączniki nr 1) należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzona podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

    c) ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno .

    6. Termin składania ofert upływa dnia  11 marca 2025.. o godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A,pok. Nr 117 w dniu 11 marca 2025r. godz. 9.15.

     

    7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

     

    8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

     

    9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Dubiel – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowska 28A, w godz. pon. od 7.30 do 16.30, wt.-cz. od 7.30 do 15.30, pt. 7.30 do 14.30, (tel. (13) 47 43 117, e-mail dubiel.joanna@um.krosno.pl

     

    10. Uwagi

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn  na każdym jego etapie.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

    3. Zamawiający zastrzega, ze postępowanie może zakończyć się brakiem oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    4. Zamawiający poprawia w ofercie:
    1) oczywiste omyłki pisarskie – dotyczące w szczególności:
    a) przypadkowego przeoczenia lub oczywistego błędu pisarskiego, który dotyczy mylnego użycia wyrazu, jego pisowni albo opuszczenia jakiegoś wyrazu lub jego części – poprzez uzupełnienie bądź poprawienie pisarskiego błędu,
    b) pomyłek w jednostkach miar – poprzez zmianę błędnie podanej jednostki i jej ilości na wymaganą,
    2) oczywiste omyłki rachunkowe.


    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 117.

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    klauzula informacyjna.pdf pdf 1029.26
    2025-02-27 08:59:00
    Postępowanie
    ogłoszenie.pdf pdf 136.71
    2025-02-27 08:59:00
    Postępowanie
    zał nr 1.docx docx 13.37
    2025-02-27 08:59:00
    Postępowanie
    zał. nr. 2 Oferta.doc doc 29.5
    2025-03-05 11:15:52
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-12 12:46:08
    Joanna Dubiel Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z powodu stwierdzenia błędów w formularzu ofertowym, które uniemożliwiają prawidłową ocenę ofert, przetarg zostaje unieważniony. Brak możliwości dokonania właściwej analizy ofert stanowi podstawę do zakończenia postępowania.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 1. - 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2455 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Termin wykonania usługi do dnia 30.04.2025r. "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    593

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć