Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 04:47:04
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1066078
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1066078 : RRG.271.4.2025.3.MW Dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2025 r.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marcin Wójcik
    • Organizacja
      Gmina Giżycko
    • Oddział
      Urząd Gminy Giżycko - RRG
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-02-20 11:38:00
    • Składania
      2025-03-07 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-07 12:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    Zamawiający wymaga, dla oceny oferty, wypełnienia załącznika – zestawienia znaków i urządzeń BRD do zamówienia (załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia – będących załącznikami do Umowy).

    1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2025 r.

    2.      Szczegółowy przedmiot zamówienia opisano w projekcie Umowy i zestawieniach będących załącznikami nr 1 i 2
    do zaproszenia.

    3.      Wszystkie znaki i urządzenia BRD, winne spełniać wymagania zawarte w:

    ·   Rozporządzeniu MI i MSWiA z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych 
    (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2310 – ze zmianami),

    ·   Rozporządzeniu MI z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie  szczegółowych warunków technicznych dla znaków
    i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 – ze zmianami),

    ponadto wymagania określone normą PN-EN 12899 i obowiązującymi normami dla znaków drogowych i ich producentów:

    ·   PN-EN 12899-1:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 1: Znaki stałe.

    ·   PN-EN 12899-2:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 2: Podświetlane słupki przeszkodowe (TTB).

    ·   PN-EN 12899-3:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 3: Słupki prowadzące i urządzenia odblaskowe.

    ·   PN-EN 12899-4:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 4: Zakładowa kontrola produkcji.

    ·   PN-EN 12899-5:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 5: Wstępne badanie typu.

    4.      Termin realizacji zamówienia:

    ·        do 30 kwietnia 2025 r. – wg. zamówienia nr 1 i zestawienia – stanowiących załączniki nr 1 i 3
    do zaproszenia i projektu Umowy,

    ·        wg. potrzeb Zamawiającego do 31 grudnia 2025 r. – na podstawie zamówień wg. wzoru zamówienia następnego oraz cen jednostkowych wg. zestawienia – stanowiących załączniki nr 2 i 3 do zaproszenia i projektu Umowy.

    5.      Okres gwarancji:

    zamawiający wymaga aby produkty objęte dostawą objęte były rękojmią przez okres 24 miesiące,

    6.      Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

    cena 100 %,

    (suma wartości brutto za znaki wymienione w zestawieniach: załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do zaproszenia).  

    7.      Sposób przygotowania ofert:

    ofertę należy sporządzić za pośrednictwem formularza platformy zakupowej, w języku polskim.

    8.      Miejsce i termin złożenia ofert:

    ·        pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

    ·        do dnia 07 marca 2025 r. do godziny 12.00.

    9.      Termin otwarcia ofert: w dniu 07 marca 2025 r. o godzinie 12.05.

    10.   Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

    podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

    11.   Dostawca oświadcza, że cena podana w ofercie (wg. zestawień stanowiących załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia), obejmuje dostawę znaków z kategorii: A-ostrzegawcze, B-zakazu, C-nakazu, D-informacyjne, w grupie znaków
    M-małe lub S-średnie; oraz innych znaków z kategorii: E; F; G; T (lico znaku z folii odblaskowej 2 generacji
    (lub typ 2, typ II); oraz urządzeń  bezpieczeństwa ruchu drogowego, tj.: słupki prowadzące z PCV U-1a, tablice do oznaczenia skrajni U-9a i U-9b; słupki blokujące U-12c, bariery szczeblinkowe (żółte lub biało/ czerwone) U-11a;  progi zwalniające-wyspowe U-16a; progi zwalniające-listwowe U-16d; lustra drogowe U-18a (Ø = 800 mm) i U-18b (1000 x 800 mm) – wg. potrzeb Zamawiającego, będzie obowiązująca w całym okresie ważności umowy
    (do 31 grudnia 2025 r.) i zawiera wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia jakie ponosi Zamawiający (w tym koszty dostawy).

     W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 41.  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.62
    2025-02-20 11:38:00
    Przedmiot zamówienia
    Umowa - wzór.doc doc 237
    2025-02-20 11:38:00
    Przedmiot zamówienia
    zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.2
    2025-02-20 11:38:00
    Przedmiot zamówienia
    zał. nr 3 - zamówienie - wzór.doc doc 61.5
    2025-02-20 11:38:00
    Przedmiot zamówienia
    zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.62
    2025-02-20 11:38:00
    Kryterium
    zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.2
    2025-02-20 11:38:00
    Kryterium
    Umowa - wzór.doc doc 237
    2025-02-20 11:38:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-06 10:19:50
    Dorota Tkaczyk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W związku z brakiem możliwości wprowadzenia poprawek do postępowania, postępowanie zostaje unieważnione. Pod linkiem https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/1066078 jest ogłoszone nowe postępowanie. Zapraszam do złożenia oferty jeszcze raz.
    2025-03-06 10:19:16
    Dorota Tkaczyk W związku z brakiem możliwości wprowadzenia poprawek do postępowania, postępowanie zostaje unieważnione.
    Pod linkiem https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/1066078
    jest ogłoszone nowe postępowanie. Zapraszam do złożenia oferty jeszcze raz.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 zamówienie nr 1 do 30 kwietnia 2025 r. wg. załącznika nr 1

    zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

    Umowa - wzór.doc

    21 komplet Urząd Gminy Giżycko
    Mickiewicza 33
    11-500, Giżycko
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 kolejne zamówienia do 31 grudznia 2025 r. orientacyjnie wg. załącznika nr 2

    zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

    zał. nr 3 - zamówien [...].doc

    23 komplet - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2525 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

    zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od przesłania faktury częściowej wystawianej na podstawie zamówienia i cen zaproponowanych w załączniku nr 2 do Umowy, po dostarczeniu znaków potwierdzonym podpisanym przez zamawiającego dokumentem WZ. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Umowa - wzór.doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - zamówienie nr 1 do 30 kwietnia 2025 r. Kolejne zamówienia max. do 30 dni od otrzymania zamówienia - w zależności od zakresu zamówienia (tj. ilości znaków lub ilości i rodzaju urządzeń BRD). Ostatnie zamówienie do 31 grudnia 2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    446

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć