- Strona główna
- Postępowanie ID 1064394
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1064394 :
WZP.271.2.17.2025.JM „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Michniewicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-18 11:09:00
-
Składania2025-03-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-05 10:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
1) Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły.
- 21.02.2025r. godzina 11.00
- 25.02.2025r. godzina 11.00
2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
II. Termin realizacji zamówienia - 26 tygodni – termin liczony od dnia zawarcia umowy.
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
Cena za całość zamówienia = zakres podstawowy +opcja (Pełnienie
nadzoru autorskiego - 3 pobyty)
IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwa zadania projektowe, każde obejmujące swoim zakresem branże: architektoniczną i/lub konstrukcyjno–budowlaną, sanitarna, elektryczną, teletechniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie branży architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż ich uzyskaniu lub Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż po ich uzyskaniu,
2. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu,
3. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa bud wlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu.
Funkcję koordynatora prac projektowych z ramienia Wykonawcy będzie pełnił Projektant branży budowlanej.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
Uwaga! - zapis opcjonalny
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Krzysztof Pawlak tel 24 367-17-77.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn
„Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-06
10:58:22
|
Joanna Michniewicz | Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Cena oferty najtańszej przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówieni |
2025-03-06
07:32:39
|
Joanna Michniewicz |
Zamawiający
unieważnia
przedmiotowe
postępowanie. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia przewyższa wartość oferty najtańszej. |
2025-03-03
08:37:21
|
Joanna Michniewicz |
Odpowiedź
na
zapytanie
z
dnia
1.03.2025 Czy w związku z koniecznością dostosowania pomieszczeń również do warunków pożarowych, należy w ofercie uwzględnić ewentualną ekspertyzę pożarową? Lub, jeśli przebudowa będzie możliwa bez ekspertyzy, czy Zamawiający przewiduje przebudowę wykraczającą poza obręb budynku? Rozbudowa może być też konieczna ze względu na funkcję." Tak, należy. Z uwagi na zakres prac projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie jest w stanie tego przewidzieć. O konieczności wyjścia z pracami projektowymi po za obiekt Zamawiający wraz z Użytkownikiem zdecydują po pierwszym lub drugim spotkaniu koordynacyjnym. Ponadto: 1. Zgodnie z Punktem IV. Zakres prac projektowych. Wytyczne, Podpunkt 1 (piąty akapit): "Wykonawca musi uwzględnić że modernizacja może wymagać ingerencji również w otoczenie zaplecza poza obrysem ścian nośnych zewnętrznych zaplecza sportowego i świetlicy lub wymagać ingerencji w kondygnacje powyżej zaplecza, a wynikać to może z warunków technicznych od gestorów sieci, układu istniejących instalacji, innej infrastruktury technicznej i innych warunków dla uzgodnionego zakresu modernizacji" 2. Zgodnie z Punktem VI. Kalkulacja ceny ofertowej: Cenę ofertową należy sporządzić na podstawie: • obowiązkowej wizji lokalnej • Opisu przedmiotu zamówienia • dokumentacji archiwalnej dostępnej w siedzibie Użytkownika • pomiarów, odkrywek, badań, sprawdzeń jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego sporządzenia prawidłowej • pytań Oferentów i odpowiedzi Zamawiającego • szczegółowej i wnikliwej analizy poszczególnych elementów oraz jako całości w celu dokonania prawidłowej oceny do określenia ryczałtowego wynagrodzenia • oceny własnej w oparciu o doświadczenie • innych ryzyk, które w ocenie Oferenta mogą wystąpić, a których na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie mógł przewidzieć • Zapisów wzoru umowy • opisane wyżej czynności wraz z ich ewentualnymi kosztami Wykonawca wykona w ramach działań własnych. 3. Informacja dodatkowa dla oferentów: Piony kanalizacji w sali gimnastycznej wchodzą w zakres prac projektowych |
2025-02-26
12:56:33
|
Joanna Michniewicz |
Zamawiający
na
prośbę
wykonawcy
dokonuje
zmiany
terminu
składania
ofert
na
dzień
05.03.2025r.
i wyznacza nowy termin wizji lokalnej w dniu 03.03.2025r. o godzinie 10:00 |
2025-02-25
13:47:37
|
Joanna Michniewicz |
Zapytania
nr
2
Na jakim etapie należy sporządzić wizualizację i w jakim zakresie? "Wizualizację należy sporządzić i zaprezentować na spotkaniu koordynacyjnym nr 3. Na spotkaniu koordynacyjnym nr 5 należy zaprezentować wizualizację docelową uwzględniającą wszystkie wymagania i uwagi Użytkownika i Zmawiającego. Wizualizacja musi obejmować projektowany zakres branży budowlanej wraz z wyposażeniem sanitarnym pomieszczeń, ewentualnie wrysować usytuowanie mebli i innych elementów na żądanie Użytkownika" Informacja dodatkowa dla Oferentów: Dokumentację należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.? |
2025-02-24
14:32:29
|
Joanna Michniewicz |
1.
Czy
zasilanie
SP
23
należy
dostosować
do
obowiązujących
przepisów
Ppoż
tz
,
zaprojektowanie
wyłącznika
ppoz,
na
zewnątrz
budynku i wymiana kabla zasilającego od złącza ZE. Tak. wył. p.poż na zewnątrz budynku . 2 . Czy nowy układ pomiarowy na zewnątrz budynku przy certyfikowanej rozdzielni ppoż ? TAK . Zalecane. Jeżeli będzie taka potrzeba to należy uzyskać warunki techniczne i uzgodnić projekt z energa - operator . 3. Czy wymiana istniejącej rozdzielni głównej na nową w układzie TNS ? Wymiana na nową rozdzielnię w układzie TNC / TNS . 4. Czy moc przyłączeniowa do obiektu pozostaje bez zmian ? Jeżeli zmiana mocy przyłączeniowej będzie wynikała z zakresu opracowania ( piwnica ) to należy wystąpić o zmianę mocy . 5 Czy wymieniamy oprawy oświetleniowe świetlówkowe na oprawy LED energooszczędne ? Tak. 6. Czy cała instalacja sieci LAN , monitoringu , SSWiN pozostaje bez zmian ? Instalacja LAN , monitoringu . SSWiN podlega przebudowie i modernizacji w zakresie opracowania . 7.Czy przewiduje się wymianę wewnętrznych linii zasilających z RG obwodów odpływowych do rozdzielni podziałowych ? całego budynku czy tylko w zakresie opracowania ? Podlega wykonanie nowych WLZ do rozdzielni lokalnych w zakresie opracowania . Pozostałe WLZ włączamy ponownie do nowej RG . |
2025-02-19
07:28:07
|
Joanna Michniewicz |
Zmiana
godziny
wizji
lokalnej
w
dniu
21.02.2025
roku Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły. - 21.02.2025r. godzina 09:30 - 25.02.2025r. godzina 11.00 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
