- Strona główna
- Postępowanie ID 1062428
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1062428 :
TZP-002/8/2025 Wymiana stolarki drzwiowej do lokali w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
Wystawiający
-
UżytkownikAlina Bloch-Zapytowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-26 10:18:00
-
Składania2025-03-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 12:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-19
12:29:44
|
Alina Bloch-Zapytowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
255
pkt
6
w
zw.
z
art.
64
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
–
postępowanie
obarczone
jest
niemożliwą
do
usunięcia
wadą
uniemożliwiającą
zawarcie
niepodlegającej
unieważnieniu
umowy
w
sprawie
zamówienia
publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 17.03.2025r. jeden z wykonawców biorących udział w postępowaniu zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o powtórzenie postępowania z powodu problemów technicznych platformy zakupowej, o których dowiedział się po uzyskaniu informacji z otwarcia ofert. Powziął wówczas wiadomość o tym, że system przesłał tylko jeden z sześciu plików składających się na jego ofertę. Wykonawca powziął wiadomość o awarii systemu po skontaktowaniu się z dostawcą usługi. Po otrzymaniu informacji od wykonawcy Zamawiający zwrócił się do dostawcy usług platformy o zajęcie stanowiska. W odpowiedzi dostawca platformy potwierdził, że w dniu 14.03.2025r. o godz. 9.46 doszło do awarii systemu, która została usunięta o godz. 10.06 tego samego dnia, a sytuacja ta mogła potencjalnie wpłynąć na poprawne załączanie plików przez wykonawców w serwisie platformazakupowa.pl. Poinformował, że oferty złożone we wskazanym przedziale czasowym mogą być niekompletne z powodu błędu, który wystąpił po jego stronie. Dostawca poinformował, że odnotował sytuacje, w których nie wszystkie pliki zostały poprawnie przyjęte przez platformę. Potwierdził jednocześnie, że wykonawca który wystąpił do zamawiającego złożył ofertę w postępowaniu ID: 1062428 (niniejsze postępowanie) w czasie wystąpienia awarii, tj. 14.03.2025r. o godz. 09.49. |
2025-03-17
11:02:07
|
Alina Bloch-Zapytowska |
sprostowanie
informacji
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-14
12:25:53
|
Alina Bloch-Zapytowska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-14
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w
wysokości
227
526,40pln
brutto,
z
czego
na
poszczególne
części
przypada: część I 91 700,00 pln część II 78 163,13 pln część III 57 663,27 pln |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
