- Strona główna
- Postępowanie ID 1055292
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1055292 :
DO.I.230.16.2025.KM Dostawa środków czystości na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na 2025 rok
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Malmon-Leśniewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-19 10:21:00
-
Składania2025-02-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-26 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo
Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków czystości na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025, w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu
wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie
do zamówień i konkursów o wartości poniżej kwoty 130 000 zł/netto do którego
nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r
PZP (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) ) na mocy art. 2 ust
1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot
zamówienia i jego opis.
Zamówienie
obejmuje dostawę środków czystości na
potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
2. Termin
i opis realizacji zamówienia.
1)
Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym
zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty
zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia
19.12.2025 r.
2)
Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi
siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez
Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3.
Reklamacje.
1) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym, 12 miesięcznym okresie gwarancji.
2)
W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca
jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni
roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
3)
W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca
jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w
terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego
towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4.
Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę
należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez
poniższy formularz do dnia 26.02.2025 r. do godz. 10.00
5.
Warunki i termin płatności.
Termin
płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej
faktury.
6. Kryteria
oceny ofert.
Oferty
będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena
brutto – 100 %
7.
Ocena ofert.
Zamawiający
udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę
globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi
przez Zamawiającego.
8.
Postanowienia końcowe:
1)
W przypadku wybrania Wykonawcy zostanie zawarta z nim umowa na warunkach
określonych we wzorze umowy, który został przedstawiony w załączniku
nr 2 do Zapytania ofertowego.
2) Złożenie
zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest
równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
3) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1)
Klauzula informacyjna RODO:
2)
Wzór umowy
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel (48) 386 71 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-28
13:19:50
|
Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
w
postępowaniu
nr
ID:
1055292
najkorzystniejszą
ofertą
na
dostawę
środków
czystości
na
potrzeby
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu
na
2025
rok,
przedstawiła
firma
BIURO
PLUS
Zbigniew
Jakubczyk,
26-600
Radom,
ul.
Tartaczna
3/5,NIP
7961011209.
Wyżej
wymieniony
Wykonawca
spełnia
wszystkie
określone
przez
Zamawiającego
warunki
udziału
w
postępowaniu,
a
złożona
przez
niego
oferta
jest
najkorzystniejsza
w
oparciu
o przyjęte kryterium. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
