Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:47:46
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1053067
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1053067 : ZAKUP I DOSATWA WYROBÓW ZE STALI I DRUTU.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Aleksandra SZMYT-SINICA
    • Organizacja
      21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-27 10:48:00
    • Składania
      2025-02-04 08:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-04 08:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,

     

    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

     

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

     

    1.       Zamawiający:

    21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

    82-300 Elbląg

    ul. E. Kwiatkowskiego 15

    Tel. 261 312 932

    Poczta elektroniczna a.szmyt@ron.mil.pl

    Godziny pracy:

    poniedziałek – czwartek: 700-1530

    piątek: 700-1300

    2. Przedmiot zamówienia: 

        Zakup i dostawa wyrobów ze stali i drutu.

    3. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem
    do magazynu 21 WOG na własny koszt ( dokładny adres zostanie podany w zamówieniu do wybranej firmy).

          Godziny pracy magazynu: pon.-czw: 8.00-14.00, pt.: 8.00-12.00.

         Magazyn Elbląg ul. Łęczycka 10-12

    4. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.

    5. Termin realizacji: do 7 dni roboczych  od dnia złożenia zamówienia

    6. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury po zrealizowanej dostawie.

    7. Termin przydatności  nie krócej niż 24 miesiące.

    8. Wymagania dodatkowe:

    a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS

    b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

    c) w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,

    d) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.

    10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny.

    12. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów tylko  w języku polskim.

    13. Zamawiający nie akceptuje składania ofert częściowych.

    14. Zamawiający nie dopuszcza zamienniki.

    15. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.

    16. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

    17. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

    18.KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl . 2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego . 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej, 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO


     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZAKRTUALIZOWANYFORMULARZ OFERTOWY - Wyroby ze stali i drutu.docx docx 36.64
    2025-01-29 11:30:43
    Przedmiot zamówienia
    Kary za niewywiązanie się z realizacji zamówienia.pdf pdf 64.54
    2025-01-27 10:48:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-02-05 14:56:08
    Aleksandra SZMYT-SINICA Szanowni Państwo,
    informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu:
    Zakup i dostawa wyrobów ze stali i drutu ID 1053067.
    Kryteria wyboru: cena.
    Wybrano ofertę firmy METALZBYT 80-757 Gdańsk, ul. Wiesława1 w kwocie łącznej netto 1603,70 zł.
    Firmy biorące udział w postępowaniu:
    MAXMED ZUH Marcin Murzyn 84-252 Orle ul. Pomorska 49
    Oferta odrzucona:
    Firma AS-MET Sp. z o.o. Sp. k. 24-100 Puławy ul. Lubelska 53
    Oferta złożona po terminie :
    Firma MPROTECH Mateusz Mańko 21-300 Radzyń Podlaski
    Branica Radzyńska 50
    2025-02-04 12:02:19
    Aleksandra SZMYT-SINICA Szanowni Państwo,
    Oferta firmy AS-MET Sp. z o.o., Sp. K, ul. Lubelska 53 24-100 Puławy zostaje odrzucona ze względu, iż Wykonawca nie podał cen jednostkowych przedmiotu zamówienia wymaganych w formularzu ofertowym. Ponadto Zamawiający nie był w stanie ocenić czy Wykonawca zaoferował wszystkie przedmioty zamówienia z formularza ofertowego w wymaganych ilościach. Formularz oferty został dołączony po terminie składania ofert, dlatego też oferta nie może zostać wybrana.
    Z poważaniem
    Aleksandra Szmyt-Sinica
    2025-01-29 11:40:15
    Aleksandra SZMYT-SINICA Szanowni Państwo
    informuję, iż w postępowaniu został ZAKTUALIZOWANY FORMULARZ OFERTOWY oraz nastąpiła zmiana daty składania ofert na 04.02.2025 r. Proszę o zapoznanie się ze zmianami oraz składanie ofert na nowym formularzu.

    Z poważaniem
    Aleksandra Szmyt-Sinica
    2025-01-28 15:24:08
    Aleksandra SZMYT-SINICA Szanowni Państwo,
    w odpowiedzi na zapytanie do postępowania
    "Dzień dobry,
    proszę o informację czy nakrętka z poz. 32. ma odpowiadać normie DIN928 (nakrętka kwadratowa do zgrzewania) czy normie DIN934 (nakrętka sześciokątna stalowa ocynkowana M10) jak wskazuje opis.
    Ponadto proszę o informację, czy wkręt z pozycji 39. z łbem walcowym płaskim z nacięciem prostym PN82201 może zostać zastąpiony wkrętem o takim samym kształcie łba, ale z wejściem na krzyżak (PN82202)?
    Zamawiający informuję, iż w poz. 32 nastąpiła omyłka pisarska w opisie powinna być nakrętka kwadratowa din928 oraz wyraża zgodę na zastąpienie w poz.39 wkręt z łbem walcowym płaskim z nacięciem prostym PN82201 na wkręt o takim samym kształcie łba, ale z wejściem na krzyżak (PN82202).
    Proszę również o zaznaczenie w formularzu ofertowym jaki wkręt (z nacięciem prostym czy z wejściem krzyżakowym) Państwo proponujecie.

    Pozdrawiam
    2025-01-28 14:55:51
    Aleksandra SZMYT-SINICA Szanowni Państwo,
    w poz. 32 nastąpiła omyłka pisarska w opisie powinna być nakrętka kwadratowa din928.
    Pozdrawiam

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 WYROBY ZE STALI I DRUTU Zamawiający wymaga złożenie ofert na wszystkie produkty. Oferty częściowe nie będą rozpatrzone.

    ZAKRTUALIZOWANYFORMU [...].docx

    1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2497 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Kary za niewywiązanie się z realizacji zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Kary za niewywiązani [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    613

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć