- Strona główna
- Postępowanie ID 1049305
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1049305 :
ZNI.37669.1.2025.PD Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznej do 85 kW na budynku C9 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-17 13:27:00
-
Składania2025-02-06 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-06 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni
Państwo,
w związku z postępowaniem nr ZNI.37669.1.2025.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowę instalacji fotowoltaicznej do 85 kW na budynku C9 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10”.
I.
Opis
przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. inwentaryzacja stanu istniejącego, w zakresie
niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
b. opracowanie
dokumentacji technicznej (w tym przede wszystkim, dla każdej wymaganej branży:
ekspertyzy nośności konstrukcji dachu pod kątem możliwości budowy instalacji
fotowoltaicznej, projektu budowlanego lub projektu wymaganego do zgłoszenia
robót – jeśli będzie wymagane, projektu wykonawczego, kosztorysu
inwestorskiego, przedmiaru robót oraz informacji BIOZ),
c. budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 85 kW wraz z doprowadzeniem
zasilania oraz wykonaniem punktów asekuracyjnych pomiędzy punktami
konstrukcyjnymi na budynku C9,
d. uzyskanie wszelkich stosownych materiałów (w tym
mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana), decyzji, pozwoleń i
uzgodnień (w tym PPOŻ i OSD), jakie okażą się niezbędne do realizacji zadania
inwestycyjnego określonego tą Umową i do dopuszczenia do użytkowania wraz ze zgłoszeniem instalacji do PSP, OSD i
przeprowadzeniem pełnej procedury przyłączenia, w tym,
jeśli będzie wymagane, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku
podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót
budowlanych oraz zgłoszenia zakończenia robót budowlanych.
e. opracowanie projektu odśnieżania dachu oraz projektu
systemu asekuracji dla hali C9 wraz z zaktualizowaniem Instrukcji
odśnieżania terenu Dozamel sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10,
dla
budowy instalacji fotowoltaicznej do 85 kW na budynku C9 na terenie firmy
Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10.
Szczegóły dotyczące postępowania
zawiera Załącznik nr 3 do Zaproszenia -
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia
oraz Załącznik nr 2 do Zaproszenia - formularz umowy.
2.
Dokumentacja
powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma
służyć.
3.
Wykonawca
zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, wskazane
w ust. V pkt 2) niniejszego Zaproszenia.
4.
Obowiązkiem
Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz
uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do
prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej
dokumentacji oraz zgłoszenie zakończenia robót budowlanych.
5.
Dokumentację
należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i
uzgodnieniach (jeśli będą wymagane) oraz wytycznych Zamawiającego.
6.
W
miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w
strefie ochrony konserwatorskiej.
7.
Dokumentacja
stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w
liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie
powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu
kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie
umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć
w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z
rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z
rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy
dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
8.
Uwaga: Niniejsze zadanie realizowane
będzie w czynnym otoczeniu przemysłowym, w związku z czym Wykonawca zobowiązany
jest do każdorazowego uzgadniania z Zamawiającym prac uciążliwych dla najemców,
pracowników oraz dostosowania się do procesu produkcyjnego na terenie
Zamawiającego.
9.
Przedmiotem
zamówienia objęta jest również utylizacja odpadów powstałych w czasie
wykonywania robót.
10.
W
związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem
i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie
zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny
pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające
do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
11.
Prace
pożarowo niebezpieczne należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w
dniu ich wykonywania.
12.
Przedmiot
zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1)
umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia),
2)
szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia,
3)
wizje lokalne,
4)
wytyczne i wskazania Zamawiającego,
5)
obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa
Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin
realizacji:
Termin
wykonania całości zamówienia w terminie nie dłuższym niż 16 tygodni od dnia
podpisania Umowy w sprawie zamówienia, w tym:
1)
wykonanie i wydanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w terminie nie
dłuższym niż 6 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia,
2)
wykonanie całości robót budowlanych objętych zamówieniem w terminie nie
dłuższym niż 13 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia,
3)
wykonanie całości prac wchodzących w zakres zamówienia w terminie nie dłuższym
niż 16 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
III. Ogólne warunki udzielenia zamówienia
Ogólne
warunki udzielenia zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Ofertę
należy przygotować poprzez wypełnienie formularza oferty (Załącznik nr 7 do
Zaproszenia) wraz z uzupełnionym Załącznikiem nr 8 do Zaproszenia – Zestawienie
kosztów.
IV. Kryteria
wyboru oferty najkorzystniejszej:
1.
Oferty
zostaną poddane ocenie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe
kryterium (W) |
Maksymalna ilość
punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium* |
1) |
Cena za Wp (C) |
90% |
10 punktów |
2) |
Okres gwarancji (G) |
10% |
10 punktów |
* przed uwzględnieniem wagi danego kryterium
2.
Zasady
oceny kryterium "Cena za Wp" (C).
W
przypadku kryterium "Cena za Wp" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch
miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin:Ci )• Max (C)
gdzie:
Pi (C) |
ilość punktów jakie
otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena za Wp" |
Cmin |
najniższa cena spośród
wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert |
Ci |
Cena za 1 Wp oferty
"i" |
Max (C) |
maksymalna ilość
punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena za Wp" |
3.
Zasady
oceny kryterium „Okres gwarancji” (G).
Kryterium „Okres gwarancji” oceniane
będzie w następujący sposób:
Za zaoferowaną gwarancję w zakresie
całości wykonanych prac będą przyznawane punkty w 4 wymienionych
przedziałach:
- 3 lata – 0 pkt
- 4 lata – 4 pkt
- 5 lat – 6 pkt
- 6 lat – 8 pkt
- 7 lat – 10 pkt
Uwaga! Zaoferowany okres gwarancji nie
może być krótszy, niż minimalne wymagania czyli 3 lata. W takim przypadku
oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami określonymi w
Zaproszeniu do złożenia oferty.
Niezależnie od okresu
udzielonej gwarancji na całość instalacji, Wykonawca przekaże Zamawiającemu
gwarancję producenta na panele fotowoltaiczne na okres nie krótszy niż 12 lat,
na wykonaną konstrukcję na okres nie krótszy niż 8 lat oraz na falowniki na
okres nie krótszy niż 3 lat.
4.
Ostateczna
ocena punktowa oferty
Ocena punktowa oferty "i" będzie zaokrągloną do
dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie
otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria, przemnożonych przez wyrażoną
liczbowo wagę danego kryterium:
Pi = Σ Pi (X) x W (X)
gdzie :
Pi |
ocena punktowa oferty
"i"; |
Pi (X) |
ilość punktów jakie
otrzyma oferta "i" za dane kryterium. |
W (X) |
wyrażona liczbowo
waga danego kryterium |
V.
Warunki udziału w postępowaniu:
1.
Aby
potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego Wykonawca
ubiegający się o zamówienie, powinien wykazać, że wykonał co najmniej trzy
zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym
przedmiot zamówienia (budowa co najmniej trzech instalacji fotowoltaicznych
dachowych o mocy min. 85 kW każda).
W przypadku wspólnego ubiegania się
dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oraz w
przypadku powierzenia jakiejkolwiek części robót Podwykonawcom, oceniane będzie
ich łączne doświadczenie zawodowe.
2.
Aby
potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie potencjału kadrowego Wykonawca
ubiegający się o prawo udziału w niniejszym postępowaniu, powinien oddelegować
do kierowania robotami co najmniej jedną osobę na:
-
stanowisko koordynatora Wykonawcy, posiadającą udokumentowane
doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych przy realizacji zadań
inwestycyjnych, w tym w szczególności koordynatora, kierownika kontraktu,
kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednym zadaniu
polegającym na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznych.
-
stanowisko kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych, która
posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie
w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej
jednym zadaniu polegającym na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznych o
łącznej mocy nie mniejszej niż 100 kWp.
- stanowisko kierownika robót w zakresie konstrukcji, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy.
Dodatkowo Wykonawca powinien wyznaczyć koordynatora BHP oraz osobę przeszkoloną do udzielenia pierwszej pomocy.
3.
W
celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej
wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
1)
Wykaz
osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia, wraz z dokumentami
potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień oraz dokumentami
potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego jak
również dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby wskazanej jako koordynator Wykonawcy i kierownik robót w zakresie instalacji
elektrycznych - Załącznik nr 9 do Zaproszenia.
2)
Wykaz
wykonanych prac, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z
dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie - Załącznik
nr 9 do Zaproszenia.
Wykaz musi zawierać co najmniej 2,
jednak nie więcej niż 20 przykładów. Z dokumentów potwierdzających należyte
wykonanie prac dołączonych przez Wykonawcę do oferty (kopie referencji lub
innego potwierdzenia należytego wykonania prac), musi jednoznacznie wynikać, że
zakres prac wskazanych przez Wykonawcę jako spełniających warunek udziału w
postępowaniu obejmował wykonanie robót opisanych w ust. V pkt 1 niniejszego
Zaproszenia.
VI. Wadium: 15.000,00
zł ( wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr … do Zaproszenia)
VII. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie poprzez platformę zakupową.
Załączniki
do Zaproszenia:
1.
Ogólne
warunki udzielenia zamówienia (OW).
2.
Formularz
Umowy ZNI.37669.1.2025.PD.
3.
Szczegółowy
zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia.
4.
Karta
Gwarancyjna.
5.
Wymagania
dotyczące wadium
6.
Taryfikator
kar umownych.
7.
Formularz
oferty.
8.
Zestawienie
kosztów.
9.
Wykaz
kluczowych osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia oraz wykaz
wykonanych prac.
10.
RODO.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 601 742 192
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-05
14:24:09
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37669.1.2025.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
i
budowy
instalacji
fotowoltaicznej
do
85
kW
na
budynku
C9
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
we
Wrocławiu
przy
ulicy
Fabrycznej
10,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2025-01-30
12:57:23
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37669.1.2025.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
i
budowy
instalacji
fotowoltaicznej
do
85
kW
na
budynku
C9
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
we
Wrocławiu
przy
ulicy
Fabrycznej
10,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2025-01-22
13:05:06
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu nr ZNI.37669.1.2025.PD prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej i budowy instalacji fotowoltaicznej do 85 kW na budynku C9 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10 zmianie ulega kryterium oceny ofert określone w ust IV Zapytania o ofertę. Zamawiający przekazuje zmianę w pliku stanowiącym załącznik do niniejszego komunikatu. Załączniki |
2025-01-21
14:03:52
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37669.1.2025.PD
,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
i
budowy
instalacji
fotowoltaicznej
do
85
kW
na
budynku
C9
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
we
Wrocławiu
przy
ulicy
Fabrycznej
10,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2025-01-20
10:30:00
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37669.1.2025.PD
,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
i
budowy
instalacji
fotowoltaicznej
do
85
kW
na
budynku
C9
na
terenie
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
we
Wrocławiu
przy
ulicy
Fabrycznej
10,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
