- Strona główna
- Postępowanie ID 1042789
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1042789 :
ZP.271.2.31.2024 Obsługa urbanistyczna Gminy Grudziądz w zakresie zagospodarowania terenu w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Topolewska-Dziewicka
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-31 11:13:00
-
Składania2025-01-08 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-08 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Obsługa urbanistyczna Gminy Grudziądz w zakresie zagospodarowania terenu tj.:
a) opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy - ok. 28 szt. miesięcznie,
b) opracowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - ok. 4 szt. miesięcznie,
c) opracowanie projektów decyzji w sprawie zmiany decyzji o warunkach zabudowy - ok. 5 szt. miesięcznie,
d) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dyżuru w siedzibie Urzędu Gminy Grudziądz w każdy ostatni wtorek miesiąca w godz, od. 10:00 do 13:00,
e) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wizji lokalnej z pracownikiem merytorycznym na prośbę Zamawiającego w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia tego faktu ze strony Urzędu,
f) Wykonawca w ramach umowy będzie pełnił funkcję doradczą w sprawach zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy w tym udzielanie informacji zainteresowanym stronom poprzez telefon, e-mail oraz kontakt osonisty w Urzedzie Gminy Grudziądz.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu ilościowego w stosunku do przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności opracowania większej ilości decyzji w ciągu miesiąca niż ilości szacunkowe podane powyżej.
3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2025 r.
a) przygotowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy w terminie 18 dni od otrzymania wniosku,
b) przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie 7 dni od otrzymania wniosku,
c) przygotowanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy w terminie 3 dni o otrzymania wniosku.
4. Okres gwarancji:
5. Warunki płatności:
przelew płatny w terminie 30 dni od otrzymania faktury, na podstawie faktur częściowych.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
Projekty wymienione pkt 1 muszą być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003, nr 164, poz. 1588) oraz w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003, nr 164, poz. 1589).
Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie prawem określone zezwolenia, pozwolenia i dokumenty.
Dokumentację projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy przekazywać w 1 egz. w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej w formacie DOC (MS Word), część graficzna – PDF, TIFF.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-10
12:00:46
|
Paulina Topolewska-Dziewicka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z uwagi na wartość złożonych ofert Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie. Ewentualne powtórzenie postępowania odbędzie z zastosowaniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) |
2025-01-03
08:33:31
|
Paulina Topolewska-Dziewicka | Zamawiający zamieścił w załącznikach zaktualizowany wzór umowy. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
