Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 06:05:26
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1037603
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1037603 : ZNI.37668.8.2024.PD Opracowanie planu ewakuacji i projektu oznakowania dróg ewakuacyjnych, urządzeń sprzętu ppoż. oraz miejsc niebezpiecznych wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania zgodnie z opracowanym projektem dla budynku B1 na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Paulina Dziegańska
  • Organizacja
    DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-12-13 13:50:00
  • Składania
    2025-02-10 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-02-10 12:05:00
  • Tryb
    Zapytanie o ofertę - RFQ
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr ZNI.37668.8.2024.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie planu ewakuacji i projektu oznakowania dróg ewakuacyjnych, urządzeń sprzętu ppoż. oraz miejsc niebezpiecznych wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania zgodnie z opracowanym projektem dla  budynku B1 na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.

 

I.       Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

Przedmiotem zamówienia jest:

1.      opracowanie planu ewakuacji i projektu oznakowania dróg ewakuacyjnych, urządzeń sprzętu ppoż. oraz miejsc niebezpiecznych wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania zgodnie z opracowanym projektem  dla obiektu produkcyjno–magazynowego z zapleczem socjalnym (budynek B1) przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym przede wszystkim:

a)      inwentaryzacja obecnego (istniejącego) oznakowania  w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,

b)     opracowanie planu ewakuacji z obiektu wraz z projektem oznakowania kierunków ewakuacji, innych miejsc niebezpiecznych oraz rozmieszczenia gaśnic i urządzeń sprzętu ppoż. oraz innych wymaganych znaków, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami (w tym przede wszystkim: wykonanie rzutów pomieszczeń z dokładnym oznakowaniem, wraz z zestawieniem elementów oraz wskazaną technologią i sposobem mocowań),

c)      montaż nowych znaków zgodnych z projektem planu ewakuacji z obiektu (części wspólne, pustostany obiektu oraz pomieszczenia Zamawiającego),  

d)     wyznaczenie ciągów komunikacyjnych wraz z oznakowaniem poziomych dróg ewakuacyjnych (części wspólne, pustostany obiektu oraz pomieszczenia Zamawiającego),  

e)     poprawa oznakowania progów wysokościowych/ poziomu sufitów/krawędzi schodów, 

f)       demontaż starych nieczytelnych, nienadających się do użytku/ niezgodnych z przepisami znaków w częściach wspólnych, pustostanach obiektu i pomieszczeniach Zamawiającego.

2.      Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje. Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w odniesieniu do Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2024.0.275 t.j.) tj. przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.

3.      Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań projektowych przez rzeczoznawcę ds. ppoż.

4.      Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.

5.      Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia będzie następująca dokumentacja:  

a.      Inwentaryzacja architektoniczno-budowalna budynku B1 - zostanie udostępniona wybranemu Wykonawcy po podpisaniu Umowy. 

b.      Rzuty hali wraz z oznaczonymi częściami wspólnymi, pustostanami oraz pomieszczeniami Zamawiającego – Załącznik nr 3.

6.      Hala B1 jest czynnym produkcyjnie budynkiem, w związku z powyższym terminy wizyt na obiekcie będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym przy udziale Najemcy hali.

7.      Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i spełnienia wewnętrznych uregulowań i zasad panujących w obiekcie wymaganych przez użytkownika obiektu. 

8.      W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie oddelegować każdego pracownika na szkolenie z zakresu BHP, które zostanie przeprowadzone przez odpowiednie służby Zamawiającego i Najemcy hali oraz w przypadku, gdy wymagać będą tego wewnętrzne procedury Najemcy hali, opracować ocenę ryzyka i inne dokumenty wymagane przez BHP.

9.      Wszelkie  materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt, który należy ująć podczas kalkulacji ceny oferty. 

10.   Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

11.   Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” z rozszerzeniem dwg (wersja 2016 lub nowsza) i z rozszerzeniem doc). Wersja elektroniczna projektu planu ewakuacji powinien zawierać opieczętowaną stronę tytułową. 

12.   Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia powinna zostać wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

13.   Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

1)     umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2)     wizje lokalne,

3)     wytyczne i wskazania Zamawiającego,

4)     obowiązujące przepisy i normy prawne branżowe ze szczególnym uwzględnieniem przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

 

II.     Termin realizacji:

10 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.

III.   Termin gwarancji: 3 lata

Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnych na obiekcie zarówno na etapie przygotowania oferty. W celu umówienia terminu wizji lokalnej proszę skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego.

Załączniki do Zaproszenia:

1. Formularz Umowy ZNI.37668.8.2024.PD

2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

3. Rzuty hali

4. RODO

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego

I. Klauzule informacyjne RODO dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego w związku z Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem i wykonywaniem Umowy (zamówienia) zawartej w wyniku tego Postępowania dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.dozamel.pl/przetargi/ („Dokumenty dla firm”).

II. Przed złożeniem oferty/parafowaniem zamówienia/zawarciem Umowy każdy oferent/ wykonawca/ dostawca/ klient/ kontrahent (dalej: Kontrahent) będący osobą fizyczną, w tym prowadzącą działalność gospodarczą – również jako wspólnik spółki cywilnej, a także reprezentanci, pełnomocnicy działający w imieniu ww. Kontrahenta lub innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w związku Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub Umową zobowiązani są do zapoznania się z treścią stanowiącej Załącznik nr A „Klauzuli informacyjnej RODO dla Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Partnera/ Kontrahenta będącego osobą fizyczną oraz reprezentantów, pełnomocników”, dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących.

III. W przypadku, gdy Kontrahent lub inny podmiot niebędący osobą fizyczną w związku z prowadzonym Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem/wykonywaniem/rozliczaniem Umowy udostępnia Zamawiającemu dane osobowe osób fizycznych działających w jego imieniu, w szczególności będącymi jego: pracownikami, współpracownikami - osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej lub podwykonawcami prowadzącymi działalność gospodarczą - w tym jako wspólnicy spółek cywilnych lub ich pracownikami lub współpracownikami itp., zobowiązany jest przed udostępnieniem danych osobowych Zamawiającemu do przekazania tym osobom treści stanowiącej Załącznik nr B „Klauzuli informacyjnej RODO dla pracowników oferenta/ wykonawcy/ dostawcy/ klienta/ partnera/ kontrahenta oraz innych osób fizycznych wskazanych do współpracy”, dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących.

IV. Jako dowód zapoznania z treścią klauzul informacyjnych RODO, o których mowa w pkt II i III powyżej, Kontrahent jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr C „Oświadczenia Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Kontrahenta dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO”.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik 1 - Formularz Umowy.pdf pdf 393.86
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 215.88
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - karta gwarancyjna.pdf pdf 119.81
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - RODO.pdf pdf 168.09
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 do Umowy - Taryfikator kar umownych.pdf pdf 193.19
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
bud_b1_DOZAMEL - 0-240901.zip zip 715.46
2024-12-13 13:50:00
Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 79.27
2025-01-30 13:36:28
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-01-30 13:36:28
Paulina Dziegańska Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNI.37668.8.2024.PD, prowadzonym w sprawie opracowania planu ewakuacji i projektu oznakowania dróg ewakuacyjnych, urządzeń sprzętu ppoż. oraz miejsc niebezpiecznych wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania zgodnie z opracowanym projektem dla budynku B1 na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, Zamawiający przekazuje odpowiedzi w pliku stanowiącym załącznik do niniejszego komunikatu.

Załączniki

  • Informacja nr 1 dla [...].pdf
2025-01-10 11:32:13
Paulina Dziegańska Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 31.01.2025 r. na godzinę 12:00.
2024-12-20 07:55:44
Paulina Dziegańska Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 10.01.2025 r. na godzinę 12:00.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie planu ewakuacji i projektu oznakowania dróg ewakuacyjnych, urządzeń sprzętu ppoż. oraz miejsc niebezpiecznych wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania zgodnie z opracowanym projektem dla budynku B1 Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 szt. Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2772 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
927
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć