- Strona główna
- Postępowanie ID 1030920
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1030920 :
ZP.271.28.24.ZPOF Świadczenie usług weterynaryjnych dla Gminy Resko w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-04 12:48:00
-
Składania2024-12-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-12 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Niniejsze postępowanie jest elementem rozeznania rynku.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych:
a) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym z terenu Gminy Resko, poszkodowanym w przypadkach zdarzeń drogowych, b) przyjmowanie na leczenie zwierząt, o których mowa w lit. a, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu c) sterylizacja i kastracja kotów i psów, d) usypianie ślepych miotów kotów i psów. e) eutanazja kota lub psa
2. Przyjmujący zlecenie będzie wykonywał czynności będące przedmiotem umowy na podstawie ustnego lub pisemnej dyspozycji Zlecającego. 3. Zlecający zapewni transport zwierząt we własnym zakresie i na własny koszt. 4. Zlecający zapewni utylizację uśpionych lub padłych podczas zabiegów zwierząt we własnym zakresie i na własny koszt. Zlecający zobowiązany jest do odebrania z przychodni weterynaryjnej martwego zwierzęcia we własnym zakresie i na własny koszt, w terminie do 3 dni od dnia śmierci zwierzęcia. 5. Zabiegi, o których mowa w ust. 1, lit. a, c, d będą wykonywane przez lekarza weterynarii, posiadającego prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, na podstawie ustawy z dnia 21.12.1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2019r., poz. 1140). 6. W sytuacji, gdy po wykonanym zabiegu, o którym mowa w ust. 1, lit. c, wystąpią u operowanego zwierzęcia powikłania pooperacyjne, Przyjmujący zlecenie zobowiązuje się do leczenia i hotelowania zwierzęcia bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłoszenia do Przyjmującego zlecenie zabiegu powikłań pooperacyjnych dokonuje osoba wskazana w §2, pkt 1) umowy, w ciągu 14 dni od daty wykonania zabiegu. 7. Jeżeli wymagane jest przez Zlecającego udzielenie pomocy weterynaryjnej zwierzęciu poszkodowanemu w zdarzeniu drogowym na miejscu zdarzenia, wówczas Przyjmującemu zlecenie przysługuje wynagrodzenie za dojazd wg stawki określonej w umowie.
8.Okres realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania do dnia 31.12.2025 r.
9. W celu porównania i oceny ofert przyjmuje się następujące ilości usług w okresie realizacji zamówienia:
Leczenie, o którym mowa w ust. 1, lit. a 30 szt. Opłata miesięczna za pozostawanie w całodobowej gotowości do opieki weterynaryjnej 12 miesięcy Doba szpitalno-hotelowa 15 szt. Sterylizacja kotki 30 szt. Sterylizacja ciężarnej kotki 10 szt. Kastracja kocura 20 szt. Sterylizacja suki psa 5 szt. Kastracja psa 5 szt. Usypianie ślepych miotów 10 szt. Eutanazja kota bez wzgl. na masę ciała 5 szt. Eutanazja psa bez wzgl. na masę ciała 5 szt. Dojazd, o którym mowa w ust. 7 - 500 km
Powyższe ilości usług są orientacyjne i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń; Zlecający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości usług wg potrzeb w trakcie realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia będzie rozliczana na podstawie faktycznie wykonanych usług według stawek zaoferowanych przez wybranego w niniejszym postępowaniu Przyjmującego zlecenie.
Składający ofertę akceptuje zapisy umowy określone w załączniku (wzór umowy).
Termin składania ofert: do 12.12.2024 r., godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 12.12.2024 r., godz. 10:05
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Informacja RODO
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Sandra Chechła, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 535 506 470;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Świadczenie usług weterynaryjnych dla Gminy Resko w roku 2025, znak sprawy ZP.271.28.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).;
10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-30
07:51:33
|
Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający zawiadamia, że dnia 24.12.2024 r. wybrał ofertę wykonawcy: EKO-WET S.C. G.Popławski, M.Szymański, 73-150 Łobez, Rolna 18a, NIP 854-10-00-553 Cena oferty: 49 109,07 zł brutto Uzasadnienie: Oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta złożona jako jedyna. |
2024-12-12
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 49 151,86 zł brutto |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
