- Strona główna
- Postępowanie ID 1024908
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1024908 :
ZP.271.26.24.ZPOF Odławianie zwierząt na terenie Gminy Resko
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-26 09:51:00
-
Składania2024-12-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Określenie
przedmiotu zamówienia:
odławianie
(zbieranie) zwierząt na terenie Gminy Resko:
a) odławianie z terenu Gminy Resko bezdomnych psów oraz ich transport do klatek znajdujących się na terenie oczyszczalni ścieków w Resku lub schroniska dla zwierząt, lub lecznicy weterynaryjnej;
b) transport kotów do lecznicy weterynaryjnej, wypuszczenie w miejscu wskazanym przez pracownika Urzędu Miejskiego w Resku;
c) zbieranie padliny z terenów będących własnością Gminy Resko;
d)
transport zwierząt, o których mowa w lit.c do firmy utylizacyjnej lub
miejsca wskazanego przez pracownika Urzędu Miejskiego w Resku.
Wykonawca
zobowiązany jest do:
a)
realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnego sprzętu oraz zgodnie z
wymogami ustawy z dnia 21.08.1997r. o ochronie zwierząt oraz innymi przepisami
prawa;
b)
świadczenia usług także we wszystkie dni wolne od pracy,
c)
pozostawania przez całą dobę w stałej gotowości do świadczenia usług,
d)
wskazania nr telefonu osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń.
Miejscem
wykonania zamówienia jest teren Gminy Resko
Zamawiający
zapłaci Wykonawcy za transport zwierzęcia wg zaoferowanej stawki za 1 km, od
miejsca odłowienia/zebrania zwierzęcia do miejsca docelowego wskazanego przez
Zamawiającego x 2 (dwukrotność kilometrów - dojazd i powrót).
Termin
wykonania zamówienia: zamówienie będzie wykonywane przez okres 24 miesięcy od
dnia podpisania umowy.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
a)
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem
zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis
sposobu oceny spełniania tego warunku: warunek zostanie uznany za spełniony,
jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Burmistrza Reska na prowadzenie
działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami;
b)
dysponują środkami technicznymi, o których mowa w obowiązujących przepisach
prawa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże dysponowanie urządzeniami
przystosowanymi do wyłapywania i obezwładniania zwierząt, pojazdem
przystosowanym do transportu zwierząt oraz środkami służącymi do transportu
zwierząt (np. klatkami).
Spełnianie
ww. warunków zostanie ocenione zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach zawartych w treści formularza
ofertowego.
Wykaz
oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a)
oświadczenie o posiadaniu zezwolenia Burmistrza Reska na prowadzenie
działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (w treści
formularza ofertowego),
b)
oświadczenie o dysponowaniu środkami technicznymi (w treści formularza
ofertowego)
Zamawiający
nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin
związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Wykonawca akceptuje postanowienia wzoru umowy.
Kryteria
oceny ofert: cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Ocenie
podlegają oferty kompletne, niepodlegające odrzuceniu.
Ceny muszą
być podane w złotych polskich, w kwotach brutto (z uwzględnieniem podatku VAT).
Ceny obejmują wszystkie koszty Wykonawcy.
Sposób
obliczenia ceny.
W celu
obliczenia ceny oferty należy przyjąć następującą ilość usług świadczonych w
całym okresie trwania umowy:
Lp. Nazwa usługi Ilość
1 Odłowienie psa 80
2 Zebranie padłego zwierzęcia 30
3 Transport 8 000 km
W
prowadzonym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacja RODO
1)
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek
1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ;
2)
Inspektorem
ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Sandra Chechła, kontakt: adres
e-mail iod@resko.pl, telefon 535 506 470;
3)
Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Odławianie zwierząt na terenie Gminy Resko, znak sprawy ZP.271.26.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4)
Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r.
poz. 1330 z późn. zm.).
5)
Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)
W odniesieniu
do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7)
Posiada
Pani/Pan:
8)
na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9)
na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).;
10)
na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
11)
prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
12)
Nie
przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-11
14:55:50
|
Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę: 1. MajKa Karen Znamierowska, Resko cena oferty: 59 000,00 zł brutto Uzasadnienie: Oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta złożona jako jedyna. |
2024-12-11
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 56 798,00 zł brutto. |
2024-12-04
09:25:46
|
Łukasz Sobis |
Zamawiający
zmienia
termin
składania
i
otwarcia
ofert.
Nowe terminy: Termin składania ofert: do 11.12.2024 r., godz. 10:00 Termin otwarcia ofert: 11.12.2024 r., godz. 10:05 Pozostałe zapisy zapytania ofertowego nie ulegają zmianie. |
2024-12-04
09:24:23
|
Łukasz Sobis | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
