- Strona główna
- Postępowanie ID 1015885
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa laptopów oraz komputerów wraz z akcesoriami
Wystawiający
-
UżytkownikMalwina Pawełas
-
Organizacja
-
OddziałHZ – Dział Zamówień i Umów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-14 13:06:00
-
Składania2024-11-20 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę laptopów oraz komputerów wraz z akcesoriami.
1. Dostawa materiałów informatycznych wg specyfikacji:
a) Dell Komputer Optiplex
Micro 7010 MFF/Core i5-13500T/16GB/256GB SSD / Integrated /WLAN +
BT/Kb/Mouse/W11Pro – 2 szt.
b) Monitor iiyama G-Master
Black Hawk G2745HSU-B1 27" – 7 szt.
c)
Kabel Digitus DP M/M 2m
(code: AK-340106-020-S) – 7 szt.
d) Laptop DELL Latitude
5540, Core i5-1335U, 16GB Ram, 512 SSD, Win 10/11 Pro PL 3YPS – 3 szt.
e)
Stacja dokująca: DELL – Dell DOCK WD19S 130W – 3 szt.
f)
Torba na laptopa Targus
Classic 15-16” – 3 szt.
g)
Zestaw Logitech MK120 – 3 szt.
2. Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnego polskiego kanału dystrybucji.
3. Urządzenia powinny być nowe/nieużywane, nie dopuszcza się urządzeń poleasingowych/powystawowych.
4. Wszystkie rzeczy powinny być objęte oficjalną gwarancją producenta.
5. Koszt i organizacja dostawy na adres ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg po stronie dostawcy.
6. Wraz z ofertą należy dołączyć specyfikacje lub opisy oferowanych produktów.
7. Termin dostawy: 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
8. Płatność: 30 dni od momentu dostarczenia przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?