- Strona główna
- Postępowanie ID 1011372
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1011372 :
SA.2110.9.2024 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Romańczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-05 13:48:00
-
Składania2024-11-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-12 09:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w roku 2025:
A) codzienne –
sprzątanie podłóg (zamiatanie i mycie), odkurzanie, pielęgnacja i konserwacja
tapicerki meblowej, opróżnienie koszy na śmieci – wynoszenie śmieci na zewnątrz budynku
segregacja papier / plastik / szkło / metal pozostałe do ogólnego kontenera,
czyszczenie i dezynfekcja ubikacji, zlewów i zlewozmywaków, czyszczenie i
konserwacja powierzchni blatów biurek, stolików itp. uzupełnianie papieru
toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy,
mycie naczyń, mycie i polerowanie luster.
B) co najmniej raz w
miesiącu lub częściej w razie potrzeb - mycie drzwi zewnętrznych i
wewnętrznych, ścian wewnętrznych wyłożonych glazurą, mycie balustrad i poręczy,
czyszczenie powierzchni mebli biurowych - szaf regałów i innego wyposażenia
biur, czyszczenie sprzętu komputerowego, aparatów telefonicznych, odpowiednimi
preparatami.
C) co najmniej raz na
dwa miesiące lub częściej w razie potrzeb - mycie okien i parapetów, zadaszeń zewnętrznych, gruntowne sprzątanie pomieszczeń
kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD.
D) mycie przeszkleń wewnątrz budynku raz w miesiącu, prace na wysokości z wymaganym sprzętem oraz uprawnieniami pracownika.
Szczegółowy opis w załączniku nr 1
2. Pomieszczenia piwniczne, archiwum, kotłownia, serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia socjalne: co najmniej raz w miesiącu lub częściej w razie potrzeby - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń (wszystkie czynności wymienione w punkcie 1, ppkt. A, B i C), dodatkowo.
3. Pozostałe obowiązki:
A) obsługa systemu alarmowego budynku biurowego poprzez załączanie alarmu po zakończeniu sprzątania, zawiadamianie zamawiającego o ewentualnych usterkach i awariach systemu,
B) w miarę potrzeb pomoc w kompleksowym przygotowaniu Sali konferencyjnej do narad gospodarczych i innych spotkań.
C) zamykanie po zakończonej pracy bramy wjazdowej i budynku, sprawdzanie należytego zabezpieczenia okien, drzwi oraz wyłączenie urządzeń grzewczych, oświetlenia pomieszczeń, zakręcenia wszystkich punktów poboru wody,
D) podlewanie i pielęgnacja kwiatów doniczkowych w biurze budynku jak i zieleni wokół budynku zależnie od ich indywidualnych potrzeb i wymagań.
4. Ustalenia
dodatkowe:
A) ustalone w ust. 1-3
terminy i częstotliwości wykonania poszczególnych prac mogą ulec zmianie, tzn.
zamawiający może w razie potrzeby zlecić wykonanie danej czynności częściej niż
w regulaminie bez konieczności dodatkowego wynagrodzenia, a wykonawca nie może
odmówić jej wykonania,
B) wszelkie środki czystości i narzędzia używane bezpośrednio do sprzątania, a także inne materiały, takie jak:
• płyn do mycia podłóg (odpowiedni do powierzchni), w tym mopy i sprzęt do mycia podłóg,
• płyn do mycia szyb, w tym sprzęt do mycia szyb
• płyn do mycia naczyń,
• płyn do mebli, sprzętu biurowego, ekranów,
• ręczniki papierowe
niezbędne do sprzątania, ściereczki, gąbki itp.
• płyn do mycia i dezynfekcji sanitariów,
• kostki WC,
• odświeżacze powietrza,
• wkłady foliowe do koszy na śmieci.
Zakupuje i
dostarcza wykonawca.
C) w dni robocze
sprzątanie budynków odbywa się od godz. 15:30. W godzinach 14:30-15:30
sprzątanie dotyczy pomieszczeń sprzątanych w obecności pracownika,
D) w dni świąteczne
sprzątanie może odbywać się tylko w uzasadnionych przypadkach, za zgodą
Zamawiającego.
E) wykonawca odpowiada za zniszczenia lub uszkodzenia powstałe na wskutek używania niewłaściwych środków czystości i narzędzi służących do sprzątania.
5. Zamawiający zapewnia
A) bezpłatne pomieszczenie do przechowywania sprzętu, urządzeń i środków czystości,
B) bezpłatny dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do wykonywania usług.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 668119268.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
